U13

Jahrgang 2010-2011

Freitag 19:00-20:30 Uhr

 

Kontaktperson: Ken

Telefon:    +41 77 956 32 39

E-Mail:      simeoneken1 (at) gmail.com

 

 

Ken

Leiter

 

Ich bi sitt chlii uff bi de Coyotes am Unihockey spiele und mag de Sport sehr gern will er viel Energie brucht und meh viel spass im Team chan ha, ich liebs mit de Kinder chönne ziit zverbringe und ihne mis Wüsse witterzgeh das ich selber vo mine damalige Leiter becho han, es isch eh riese Freud dörfe zgseh wie sie sich witter entwickle und immer besser dörfe werde.

Lionel

Minileiter

 

Sit ich s‘erschte mol Unihockey gspielt ha, weiss ich das dä Sport mini Liedeschaft isch. Die Liedeschaft ha ich scho immer bi de Coyotes dörfe usläbe als Spieler und neu au als angehender Trainer. Drum freu ich mi uf die neui Rolle im Team und hoff die Liedeschaft au bi anderne z‘entfache.

Simon

Minileiter

 

Sit mim erste Training han ich gwüst das ich bi de Coyotes witer spiele möcht, wills eifach en schnälle Sport isch bi dem me als Team  bestritet. Als angehender Leiter hoff ich das das ich die Liedeschaft au bi anderne Kinder entfache dörf und ihne e tolli Zit biete dörf.