U16

Jahrgang 2008-2009

Freitag 20:00-22:00 Uhr

 

Kontaktperson: Severin

Telefon:   +41 76 392 67 70

E-Mail:     severinweiss (at) icloud.com

 

 

Severin

Hauptleiter

 

Ich bi Trainer bi de Coyotes, will ich Füür und Flamme bin fürs Unihockey. Es macht mir eifach unglaublich spass mis Know-How und Könne über dä schnälli Sport mit de Kinder zteile. Es isch jedes Training e freut zseh, wie sich Kinder witrentwickle und zämmewachse zumene  grossartige Team.

Ken

Trainer

 

Ich bi sitt chlii uff bi de Coyotes am Unihockey spiele und mag de Sport sehr gern will er viel Energie brucht und meh viel spass im Team chan ha, ich liebs mit de Kinder chönne ziit zverbringe und ihne mis Wüsse witterzgeh das ich selber vo mine damalige Leiter becho han, es isch eh Riese Freud dörfe zgseh wie sie sich witter entwickle und immer besser dörfe werde.

Lionel

Minileiter

 

Sit ich s‘erschte mol Unihockey gspielt ha, weiss ich das dä Sport mini Liedeschaft isch. Die Liedeschaft ha ich scho immer bi de Coyotes dörfe usläbe als Spieler und neu au als angehender Trainer. Drum freu ich mi uf die neui Rolle im Team und hoff die Liedeschaft au bi anderne z‘entfache.